Subject: RE: Küsimus teemal: saavutusspunktide arvestamine Sporditoetuste tatolemise andmise korrast lähtuvalt
From: "Raido Mitt" <[email-masked]>
To: "Joosep Karlson - EAF" <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 08:59:35 +0300

Tere, Joosep

Sporditoetuste keskkonnas on nii alaliidu tegevus- kui ka noortespordi 
toetuste taotluses tulemuste juures võimalik esitada ka lisatulemusi. 
Olümpiadistsipliini mittekuuluvad tulemused võib esitada läbi selle.

Parimate soovidega

Raido Mitt

Team Estonia ja

alaliitude koordinaator

 <tel:+37255647241> +372 5564 7241

Eesti Olümpiakomitee

Jalgpalli 1, 11312 Tallinn

 <http://www.eok.ee/> www.eok.ee,  <https://www.facebook.com/TeamEstoniaEOK> 
Facebook,  <https://www.instagram.com/team.estonia/> Instagram

From: Joosep Karlson - EAF <[email-masked]>
Sent: Friday, October 11, 2024 1:20 PM
To: [email-masked]; Raido Mitt <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Küsimus teemal: saavutusspunktide arvestamine Sporditoetuste 
tatolemise andmise korrast lähtuvalt

Tere!

Palun täpsustavat informatsiooni järgmise dokumendi Riigieelarvest 
Kultuuriministeeriumile spordi toetamiseks eraldatud vahenditest 
sporditoetuste taotlemise ja andmise kord määruse lisa 8. ja 9. punkti 
kohta:

Määruse llusa 8. punkti 8.1.2. alapunkt ütleb, et täiskasvanute sportlike 
saavutuste eest kogub olümpiaala spordiliit saavutuspunkte ainult OM kavas 
olevatel distsipliinidel.
Aerutamisspordi (kuulub OM kavva) näitel ei kuulu sellesse kategooriasse 
näiteks 5000m jpt distsipliinide võistluste tulemused, kus eestlased on 
viimastel aastatel olnud stabiilselt kõrgetel kohtadel. Siit tulebki 
küsimus, et kas need tulemused mis punkti 8. (olümpiaala spordialaliitude 
saavutuspunktide) alla ei kuulu saab esitada punkti 9. (muude 
spordialaliitude saavutuspunktide) alla või välistab punkti 8. hulka 
kuulumine automaatselt punkti 9. hulka kuulumise?

Lisan lihtsuse huvides kaasa dokumendi, mille osas soovin selgitust.

Lugupidamisega!

Joosep Karlson
Eesti Aerutamisföderatsiooni peasekretär
www.aerutaja.ee <http://www.aerutaja.ee>
+372 5664 7613